miércoles, 11 de enero de 2012

22 de Desembre de 2011

Últim dia de classes, comencen les vacances de Nadal.
En aquest últim dia hem tingut sessió amb en Joan-Antón, on cada grup de 4 ha exposat a la resta de companys la seva experiència en una escola en relació amb les TIC.
El meu grup, que com vaig dir a l'entrada anterior, estava format per la Sheila, Meritxell, Irene i jo. Nosaltres vam anar a l'escola Jesús Maria de Badalona, ja que la mare d'una de les meves companyes treballa allà i ens va ser més fàcil parlar amb la direcció del centre.
El que vam explicar als nostres companys va ser la visita que vam fer a les tres classes de parvulari: P3, P4 i P5 on en dues d'aquestes tenen pissarres digitals, exceptuant P3 que, per falta de recursos econòmics, però intentaran tenir-ne també el més aviat possible.
En resum, m'ha agradat molt poder fer aquesta visita perquè ens apropa cada cop més al nostre món com a mestres, i ens permet veure diverses maneres de treballar segons els centres que anem visitant en diverses ocasions.

No hay comentarios:

Publicar un comentario