viernes, 16 de diciembre de 2011

1 de Desembre de 2011

En aquest dia hem pogut plasmar el que hem estat treballant en el grup de 4 persones, a més de treballar-ho en la classe de dijous passat, també durant la resta de la setmana. 
Avui el nostre grup format per la Sheila Rodríguez, la Irene Sobrino, la Meritxell Lleal i jo hem presentat el nostre tema: "La pissarra digital". El nostre PowerPoint estava dividit en 4 apartats, dels quals hem explicat un apartat cadascuna. Els 4 apartats són: La pissarra digital i els contes, la pissarra digital i l'entorn, la pissarra digital i els nombres i, per últim, la pisarra digital i els sons.
Jo he presentat l'últim apartat, que és la pissarra digital i els sons. La pràctica que se'ns proposava d'aquest apartat tractava de que els nens aprenguessin a discriminar sons i a desenvolupar la seva memòria, perquè havien de retenir l'ordre del soroll que feien quatre ocellets de diferent color per després reproduir-lo ells mateixos clicant sobre els ocells en l'ordre que l'havien escoltat. 
Com que potser es fa una mica difícil d'entendre, a continuació poso l'enllaç perquè ho pugueu provar quan vulgueu:
Personalment, no m'agrada gaire parlar en públic, perquè sóc molt tímida; però aquesta vegada em vaig sentir molt còmoda perquè dominava bastant el tema desprès d'haver-ho experimentat en primera persona i, a més, m'agrada molt el tema de poder treballar amb la pissarra digital ja que és una forma de treballar que motiva molt als infants.

No hay comentarios:

Publicar un comentario