jueves, 17 de noviembre de 2011

3 de Novembre de 2011

Durant aquesta classe, de nou amb el Joan-Anton, ens ha informat de dos treballs nous que haurem de realitzar per grups que semblen força interessants. En el primer, hi havia diversos temes i el meu grup ha escollit "La pissarra digital", ja que hem considerat que és un element innovador que pot ajudar molt a l'aprenentatge dels infants a l'aula i està relacionat amb les TIC. A més, em va agradar molt el primer apropament que vaig tenir amb una pissara digital, que va ser a la classe anterior amb l'Eduard.

El segon treball, encara m'agrada més que l'anterior, ja que hem d'anar a una escola per observar com treballen els infants de parvulari amb les TIC, quins elements tenen a l'aula i per a quines activitats les utilitzen. A més d'això, podem tenir més contacte amb infants i això em sembla molt positiu perquè tractar amb els nens ens dóna força per continuar treballant a la universitat i algun dia arribar a ser mestres.

No hay comentarios:

Publicar un comentario