lunes, 7 de noviembre de 2011

24 d'Octubre de 2011

Durant la classe d'alfabetització hem après a treballar una mica més amb un bon programa per a la imatge digital com és el Photoshop. L'Àngles ens ha ensenyat diferents tècniques per retallar imatges per poder canviar el seu fons. Ha estat molt interessant perquè hem pogut fer el mateix amb quatre tècniques diferents, de les quals jo només coneixia dues.
Penso que aquestes classes són molt productives perquè anem experimentant i provant el que anem apenem per nosaltres mateixos. A més, en el moment en què vaig arribar a casa vaig començar a experimentar i provar amb imatges meves. Això que hem après ens servirà tant a la nostra vida professional com a mestres, com per a la nostra vida personal i poder fer retocs amb imatges.
La veritat és que cada vegada em sento una mica més còmoda amb aquest programa, i vaig perdent la por a utilitzar-los; a més, aquell botó més insignificant ens pot ajudar a fer mil coses amb les imatges.

No hay comentarios:

Publicar un comentario