viernes, 18 de noviembre de 2011

15 de Novembre de 2011

Avui, novament hem tingut classe amb l'Eduard. Hem estat realitzant un treball més individual que en altres sessions, ja que hem creat el nostre propi Moodle a través de Gnomio, introduint el tema presentant els Entorns d'Aprenentatge Cooperatiu.  D'aquesta manera, podem veure què hi ha darrere del Campus Virtual de la UB al que estem acostumats, i del treball que hi ha darrere per part dels professors de les diverses assignatures.

Per la pròpia experiència, al principi m'ha costat una mica saber ben bé com funcionava, ja que pretenia fer massa coses sense saber allò més bàsic. Finalment, provant i experimentant he aconseguit aprendre funcionaments nous, tot i que encara em queda acabar d'enllestir-ho i fer-lo més vistós.

Trobo que un espai moodle és un bon recurs per poder compartir amb els alumnes tasques, documents, vídeos o qualsevol material que els pugui ser útil per les diverses assignatures. A més, treballar a través d'un ordinador ajuda a no malgastar tinta i paper fent fotocòpies per 30 alumnes sobre una lectura concreta. 

Personalment, continuaré experimentant amb aquests recursos perquè considero que en un futur ens serà molt útil, i crec que en els meus estudis anteriors m'hauria anat molt bé com a alumna poder comptar amb un mestre que utilitzés aquests recursos, ja que la primera vegada que vaig provar-ho va ser a la universitat, amb el Campus Virtual de la UB.

No hay comentarios:

Publicar un comentario