miércoles, 5 de octubre de 2011

4 d'Octubre

Durant la sessió del passat dimarts 4 d'Octubre vam parlar sobre la imatge digital.
Qui no ha intentat mai fer-ho?
Jo mateixa, a un nivell molt bàsic he utilitzat varies vegades el Photoshop per retocar fotografies, afegir-hi efectes o canvis de colors.
Vam estar mirant diferents fotografies digitalitzades de diversos autors i em van agradar moltíssim. Això a despertat en un gran interès i unes ganes d'experimentar sobre la digitalització d'imatges. Penso que a partir d'aquest dia intentaré, quan tingui temps lliure, buscar per internet guies o tutorials per fer servir aquests tipus de programes que donen a les imatges tantes sensacions diferents.
Vull compartir una imatge de Christofer Gilbert que em va agradar molt, que em desperta molta alegria i em transmet felicitat.

No hay comentarios:

Publicar un comentario