domingo, 23 de octubre de 2011

13 d'Octubre

Desprès d'un dia de festa havíem de portar llegida una lectura per tal de comentar-la amb els companys de grup. Per diferents causes, el que semblava una classe d'aprenentatge en grup es va convertir en autònom per diverses causes. Així doncs vaig reflexionar i escriure sobre la lectura que m'havia llegit i en la segona repassada i els comentaris del professor vaig acabar d'entendre la lectura i em vaig adonar que se li dona molt poca importància a la incorporació de les TIC a les escoles; és a dir que moltes vegades no és que hi hagi una manca de recursos, sinó que els mestres ja estan contents amb la seva manera de fer classe i no s'atreveixen a innovar amb les TIC.
Considero que s'haurien de fer molts cursos de reciclatge per a aquests mestres que no volen donar un pas endavant perquè els seus alumnes viuen en un món ple de tecnologies, i sense abusar, l'escola també ha d'estar equipada i preparada per acollir a aquestes generacions tecnològiques.

No hay comentarios:

Publicar un comentario