martes, 27 de septiembre de 2011

27 de Setembre de 2011

Avui, desprès de sortir de classe he reflexionat una estona, mentre mirava el paisatge del campus Mundet, sobre el que hem tractat a classe amb l'Àngels. Mai m'havia parat a pensar en la importància que tenia la nostra posició com a fotògrafs perquè una imatge quedi bé o no, i la gran quantitat d'efectes que se li pot donar posant-nos més a prop, més lluny, des de d'alt. A més, he après a posar a la meva càmera els 9 quadrats que serveixen per enquadrar una fotografia.
M'ha sorgit una mica d'interès per investigar sobre fotògrafs i els temes que escullen per fotografiar i he buscat una mica per la web en arribar a casa. M'ha agradat molt veure imatges curioses realitzades a partir d'objectes quotidians.
Cada dia em sembla més interessant aquesta assignatura, i estic convençuda que m'agradarà molt.

No hay comentarios:

Publicar un comentario